dimarts, 27 de juny del 2017

Club del Country 2016-02-23 Programa1501

Club del Country Programa 1501

Programa eclèctic, variat, amb alguns dels artistes i grups que ens van marcar a l'inici de la nostra etapa radiofònica.

Randy Travis - Forever and Ever, Amen
T.G. Sheppard - You're My First Lady
The Nitty Gritty Dirt Band - Baby's Got A Hold On Me
America - Lonely People
Lee Marvin I was born under a Wandering Star (Remastered)
America - A Horse With No Name
Eddy Raven - You're Never Too Old For Young Love
Moe Bandy - Til I'm Too Old To Die Young (Live)
Sweethearts Of The Rodeo - Chains of Gold
The Forester Sisters - Too Many Rivers
Earl Thomas Conley - That Was A Close One
George Strait - All My Ex's Live In Texas
Dan Seals - I Will Be There

Resultat d'imatges de The Nitty Gritty Dirt Band - Baby's Got A Hold On Me  Resultat d'imatges de Lee Marvin I was born under a Wandering Star

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada